اردوی راهیان حاج قاسم برگزار می‌شود 
اردوی راهیان حاج قاسم برگزار می‌شود 

اردوی راهیان حاج قاسم برگزار می‌شود 

حجت الاسلام محمد تقی سعیدی گفت: اردوی راهیان حاج قاسم به مقصد استان خوزستان یکی از برنامه های کانون است که با همکاری قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) اجرا می شود.
شناسه خبر : 1152492 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۴

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی، گفت: اردوی راهیان حاج قاسم به مقصد استان خوزستان یکی از برنامه های کانون است که با همکاری قرارگاه منتظران ظهور امام مهدی (عج) اجرا می شود.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (عج) جیرفت افزود: این اردو با هدف تشویق نخبگان فرهنگی، قرآنی، معارف اسلامی و ورزشی که در دوره های آموزشی کانون شرکت کرده اند، برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این اردو مختص نوجوانانی است که از شهریور ماه تاکنون در دوره های آموزشی سبک زندگی شهدایی با موضوع وصیت نامه شهداء، دوره سبک زندگی مهدوی (امام رحمت)، دوره سبک زندگی قرآنی (گنجینه نور)، طرح گوهر اشک (وصیت نامه شهید سلیمانی)، طرح کوثر ولایت (کرامات حضرت زهرا (س))، طرح قطره ای از دریای انقلاب و المپیاد علمی فرهنگی راه روشن (بیانیه گام دوم انقلاب) شرکت کرده و حائز رتبه برتر شده اند.

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: مدت زمان اردوی آموزشی، زیارتی و سیاحتی راهیان حاج قاسم چهار روزه است که در ابتدا با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان با آرمان های شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید بیعت می کنیم.

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری (عج) جیرفت ادامه داد: در اردوی راهیان حاج قاسم به فارس، کهکیلویه و بویراحمد و خوزستان سفر خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: زیارت امامزاده شاه چراغ، دیدار با امام جمعه ماهشهر، بازدید از پادگان شهید تندگویان، سفر به اروند کنار و طلائیه برخی از برنامه های این اردوی چهار روزه است.

حجت الاسلام سعیدی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز دوره آموزشی با محوریت سبک زندگی شهدا در نظر گرفته ایم که در این اردو برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 586